Ondokuz Mayıs Üniversitesi - İletişim Fakültesi - Uygulama Gazetesi -

Türkiye’deki Dijital Medya Ortamı ve İçerik Üretimi İletişim’de Tartışıldı

Türkiye’deki Dijital Medya Ortamı ve İçerik Üretimi İletişim’de Tartışıldı
  • 31.01.2024
  • Türkiye’deki Dijital Medya Ortamı ve İçerik Üretimi İletişim’de Tartışıldı için yorumlar kapalı
  • 3.926 kez okundu

Ondokuz Mayıs Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim ve Tasarımı Bölümü bünyesinde faaliyet gösteren Yeni Medya Topluluğu tarafından “Türkiye’de Dijital Medya Ortamı ve İçerik Üretimi: Akademik ve Sektörel Buluşmalar” etkinliği düzenlendi. 29 – 30 Ocak 2024 tarihlerinde çevrimiçi olarak düzenlenen etkinlikte akademi ve sektörden alanında uzman konuklar, bilgi ve deneyimlerini öğrenciler ile paylaştı. 

Dijital İçerik Eğitmeni Nezihi Gözen, TRT Tabii ekibinden Salih Tokur ve Burak Bayram, Aposto İçerik Editörü Enes Köse, İstanbul Ticaret Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Gülay Öztürk, Farz-ı Misal Ajans kurucusu ve sahibi Evren Ertan ile Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Fatih Özdemir’in konuk oldukları etkinliğe öğrenciler yoğun katılım gösterdi.

Moderatörlüğünü bölüm öğretim elemanlarının yürüttüğü oturumlarda konuklar, farklı dijital platformlarda içerik üretiminin nasıl gerçekleştirilmesi gerektiğiyle ilgili bilgi ve deneyimlerini paylaştı. 

Etkinlik kapsamında dijital içerik üretiminde özellikle yapay zeka ve gerçeklik teknolojilerinin artan önemi, öğrencilerin eğitim süresince edinmesi gereken yetiler ve yetenekler ile içerik üretiminde teknik olarak dikkat edilmesi gereken hususlar ele alındı.

Çevrimiçi gerçekleştirilen etkinlik oturumlarının OMÜ Yeni Medya Topluluğunun YouTube kanalından da izlenebileceği ifade edildi.

Haber: Merve Cengiz

Görseller: Merve Cengiz

Etiketler: / / / / / / / / / / / /

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ