Ondokuz Mayıs Üniversitesi - İletişim Fakültesi - Uygulama Gazetesi -

Samsun’da pazarcılıkta yeni dönem

Samsun’da pazarcılıkta yeni dönem
  • 15.02.2016
  • 340 kez okundu

Samsun’da müşteri memnuniyeti odaklı satış anlayışının hâkim olduğu pazarlar kuruluyor.

Samsun Pazarcılar Odası, pazarları disipline ederek müşteri memnuniyeti odaklı satış anlayışını hâkim kılacak bir proje hazırladı. Müşteri memnuniyetinin günümüzde ticaretin her aşamasında geçerli ön koşul olduğunu söyleyen Oda Başkanı Muhammet Yazıcı, “Simitçi bile camekan içinde bandrollü satış yapıp müşteri memnuniyetini ararken, bizim esnafımızın bundan geri kalması düşünülemez. Samsun’da güler yüzlü ve saygılı pazarcıların bulunduğu halk pazarları kurulmalı” şeklinde konuştu.

Öncelik müşteri memnuniyeti

Bugünkü pazarlarda müşteri memnuniyetinden söz etmenin mümkün olmadığını dile getiren Yazıcı, “Dışarıda sıcaklık 30 dereceyi aşmış, ama bakıyorsunuz adam süt, yoğurt, peynir satıyor. Ürüne göre satış yapılacak koşulların belli standartlarının belirlenmesi gerek. Projemiz ile tüm bu olumsuz görüntüleri yok etmeyi amaçlıyoruz” dedi.

Çöp sorunu yaşanmayacak

Pazar yerleri giriş ve çıkışlarına elektronik terazi koyacaklarını da söyleyen Yazıcı, “Tasarladığımız bu yerlerde, her esnafın belli bir yeri olacak. Müşteri satın aldığı ürünü, isterse elektronik terazilerde kendi tartarak kontrol edecek. Karşısında sorununu anlatabileceği bir görevli bulacak. En önemlisi de akşamları biten pazarın ardından, ortalık çöp yığınına dönmeyecek” diyerek sözlerini sonlandırdı.

Etiketler: / /

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

YORUM YAZ