Akbank Unichallenge+ Dijitalleşme Kampı Başlıyor
Dijital reklamcılık ve pazarlama odaklı Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı başvuruları sonuçlandı. Bu yıl 60 öğrencinin bir ön eleme sınavının ardından katılmaya hak kazandığı eğitim kampında, Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 4. sınıf öğrencisi Aslıhan Çağla Kılıçlı da yer alıyor.
IAB (Interactive Advertising Bureau) tarafından Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle 2015’ten bu yana düzenlenen ve son 4 yıldır da Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen eğitim kampı, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da pandemi nedeniyle online olarak yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin ve yeni mezunlarının başvurabildiği kamp, 14-25 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek. Dijital reklamcılık endüstrisi kariyer fırsatlarının keşfedileceği Akbank Unichallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı süresince katılımcılar, dijital dünyayı yakından tanıyacak, marka öykülerini ajanslar ve reklamverenlerden dinleyebilecek ve dünyada dijitalleşme alanında yaşanan gelişmeleri öğrenme fırsatı yakalayacak. Ayrıca katılımcılar Akbank tarafından belirlenecek konu kapsamında 6’şar kişilik gruplar halinde mentorlarıyla birlikte proje geliştirecek.
“OMÜ’yü en iyi şekilde temsil etmek istiyorum”
Unichallenge Eğitim Kampı katılımcılarından OMÜ İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü 4. sınıf öğrencisi Aslıhan Çağla Kılıçlı, bir mail daveti ile bu kampa başvurduğunu belirterek “Başvuru sonrası bir ön elemeye katıldım. Ön elemede 2021 yılının başarılı ve başarısız dijital kampanyaları ve dijital iletişimle ilgili sorular yer alıyordu Başvuru sürecinde kendimizden ve kariyer hedefimizden bahsetmemizi istediler. Bu aşamalardan geçerek 600 kişi arasından seçilen 60 öğrenci arasına girdim. Gelecekteki kariyer hayalim için dijital iletişimin ne kadar önemli olduğunu ve bu 2 haftalık eğitim ile buna ulaşacağımdan bahsettim. Meslek hayatım için bu denli önemli bir eğitime katılmaya hak kazandığım için oldukça mutluyum. Değişen ve yenilenen teknolojiye bu etkinlikten edindiğim bilgiler ile bir gazeteci adayı olarak hazır hissedeceğime inanıyorum. Yaklaşık olarak 2 hafta boyunca alanında uzman kişilerden dijital iletişime ve reklama dair bir eğitim alacağız. Eğitim sonunda dijital iletişim ile ilgili bir sunum hazırlayıp Akbank Unichallenge’ta Ondokuz Mayıs Üniversitesini en iyi şekilde temsil etmek istiyorum.” şeklinde konuştu.